[#notogramy] Hari Conner, W mroku wieży [Muduko]
Nie tak dawno temu, bo pod koniec maja, pisałam o tym, że bardzo lubimy gry paragrafowe. Moim zdaniem to doskonała rozrywka dla wszystkich, którzy lubią czytać, a zarazem grać w gry - czy to komputerowe, czy też analogowe. Bo wprowadzenie do fabuły elementów grywalności i pozostawianie czytelnikowi możliwości decydowania o losach postaci w ramach ustalonych zasad to rewelacyjny pomysł. Dodatkowym atutem jest też fakt, że taką rozgrywkę można przeprowadzić samodzielnie, nie czekając na znalezienie odpowiedniej liczby partnerów do gry. O wszystkim tym wspominałam przy okazji paragrafówki Hariego Connera, a teraz mieliśmy okazję przetestować jego kolejne dzieło - W mroku wieży.
Tajemnicza wieża skrywa wiele tajemnic i to właśnie Ty możesz je odkryć…
W mroku wieży to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię i odkryj, które ścieżki są mniej lub bardziej niebezpieczne, by dotrzeć na szczyt tajemniczej wieży.
Raz na dziesięć lat, wieża tajemniczej czarodziejki otwiera się na czas maskarady, dając szansę na wejście do środka i zdobycie zakazanych artefaktów.
W jaki sposób dostaniesz się do wieży? Przekradniesz się obok strażników, oczarujesz ich swoim urokiem, czy może wywalczysz sobie drogę mieczem, by dotrzeć do magicznych przedmiotów skrytych w komnacie na jej szczycie?
Komentarze
Prześlij komentarz